We zijn weer begonnen

Na 5 maanden geen Sylvidakoor repetities zijn we afgelopen woensdag weer begonnen. Niet met het hele koor, maar we zijn verdeeld in 2 groepen. De ene week repeteert de ene groep en de andere week de andere groep.

En ja, we gaan ook weer viering muzikaal verzorgen. Daar zien we na zo’n lange tijd weer naar uit.
Het kan natuurlijk nog niet allemaal zoals voor de ‘lock down’.
We zingen in kleine groepjes, 8 personen. Wel uit ons eigen repertoir, maar 1 of 2 stemmig. Dan kan ook al heel mooi zijn.

Zo kunnen we vaker zingen.
De volgende data staan al vast:

13 september
20 september- 50 jaar kerk
27 september – vredesviering
17 oktober
2 november- allerzielen
22 november
24 december kerstavond

We zullen niet elke keer, zoals u van ons gewend bent, een thema viering verzorgen waarbij de liturgie groepen mooie teksten bij elkaar zoekt. Er wordt ook gebruikt gemaakt van de boekjes die bij andere vieringen ook gebruikt worden en zoeken daar dan zelf liederen bij.

We hopen u te ontmoeten in de kerk

Dit bericht was geplaatst op 29 augustus 2020. Markeer de permalink als favoriet.