Afspraken

• Wij verzorgen eens per maand een viering in de R.K kerk van Wognum
  • De vieringen worden voorbereid door één van de werkgroepen i.s.m. de voorganger.
  • De repetities zijn op woensdagavond van 19.30 tot 21.15 uur, met tussentijds een koffie/theepauze in de ontmoetingsruimte van de kerk.
  • In principe zingen we niet in vakanties van de basisschool.
  • Nieuwe leden zingen het eerste kwartaal gratis.
  • De contributie loopt van januari tot januari en bedraagt €50,- per jaar. De penningmeester verzoekt u middels een briefje dit medio februari/maart over te maken. Bij tussentijdse beëindiging van het lidmaatschap vindt geen restitutie plaats.
  • Het koor verzorgt zelf het repertoire. Suggesties voor nieuw repertoire en/ of teksten zijn van harte welkom.
  • De jaarvergadering is eind januari
  • Bij speciale vieringen van koorleden (huwelijk, jubileum, uitvaart) zingt het koor gratis.
  • Bij aanvraag huwelijksvieringen voor de kinderen van leden wordt per keer bekeken of er voldoende leden zijn die kunnen zingen.
  • Deze vieringen worden niet gratis verzorgd. Hiervoor geldt het tarief van de parochie.